Przejdź do treści
Konkurs piosenki angielskiej
Slide_1
konkurs
Slide_2
Slide_3
Slide_4
Slide_5
Przejdź do stopki

VII Powiatowy Konkurs Piosenki Angielskiej ‘LET’S SING AND PLAY’

Treść

VII Powiatowy Konkurs Piosenki Angielskiej
 ‘LET’S SING AND PLAY’
pod honorowym patronatem
Tadeusza Zaremby
Starosty Nowosądeckiego

w Szkole Podstawowej
im. Św. O. St. Papczyńskiego w Podegrodziu

Konkurs odbędzie się 4 czerwca 2025 (środa) od godz. 9:00
w Gminnym Ośrodku Kultury w Podegrodziu

 

Uroczyste otwarcie                8:45
Szkoły podstawowe - klasy 4-6         9:00 – 11:30
Szkoły podstawowe - klasy 7-8          11:45 – 14:00  

‘Where music you can hear,
Come in and meet the good host.
For bad people never sing,
This is the truth known here the most’
Translated from J.W. Goethe


REGULAMIN KONKURSU
Konkurs adresowany jest do uczniów szkół podstawowych klas 4 – 8 z terenu powiatu nowosądeckiego, którzy będą występować w czterech kategoriach:
I KATEGORIA: JĘZYK ANGIELSKI – „Szkoły Podstawowe” klasy 4-6                                    (zespół muzyczno-wokalny)
II KATEGORIA: JĘZYK ANGIELSKI – „Szkoły Podstawowe” klasy 4-6                                         (soliści i duety)
III KATEGORIA: JĘZYK ANGIELSKI – „Szkoły Podstawowe” klasy 7-8                                     (zespół muzyczno-wokalny)     
IV KATEGORIA: JĘZYK ANGIELSKI – „Szkoły Podstawowe” klasy 7-8                                     (soliści i duety)
Cele konkursu:
    • Motywowanie uczniów do doskonalenia umiejętności językowych
    • Kształtowanie postaw czynnego udziału w kulturze
    • Stworzenie możliwości rozwijania zainteresowań młodzieży
    • Prezentowanie uzdolnień językowych, wokalnych i muzycznych
    • Stworzenie możliwości szlachetnego współzawodnictwa
    • Doskonalenie form i metod pracy z młodzieżą uzdolnioną
    • Umożliwienie realizacji marzeń i ambicji
    • Kształtowanie poczucia własnej wartości
    • Przygotowanie uczniów do publicznych wystąpień
    • Promocja Szkoły Podstawowej im. Św. O St. Papczyńskiego w Podegrodziu
    I. Warunki uczestnictwa:
    • Uczestnikami konkursu mogą być reprezentanci wyłonieni w eliminacjach szkolnych.
    • Zgłoszenie uczestnictwa w konkursie następuje poprzez wysłanie wypełnionej wyłącznie w wersji elektronicznej karty zgłoszenia (w załączniku) do dnia 30 maja 2025 na fax lub adres e-mail:
tel/fax: 18 4459755 , e-mail: sp_podegrodzie@iap.pl
(Prosimy nie uzupełniać kart zgłoszenia pismem odręcznym!)
    • W konkursie mogą brać udział zespoły muzyczno-wokalne, duety i soliści.
    • Uczniowie mogą występować z własnym akompaniamentem muzycznym (mile widziane) albo śpiewać z podkładem muzycznym zapisanym na zewnętrznym nośniku.
    • Zespoły mogą liczyć maksymalnie 10 osób, a czas występu każdego zespołu nie może przekroczyć 5 minut.
    • Soliści i duety prezentują występy nie przekraczające 5 minut.
    • Każdą szkołę mogą reprezentować maksymalnie dwie formacje muzyczno-wokalne.
    • Jeden uczeń może reprezentować swoją szkołę tylko w jednej formacji.
    • Utwory nie mogą zawierać niecenzuralnych treści.
    • Ze względu na formę przyznawania nagród w konkursie, opiekunowie są proszeni o czytelne podanie pełnej listy imion i nazwisk uczestników z wyraźnym wskazaniem na zespoły, duety, solistów oraz pełnione przez uczniów funkcje – wokal, instrumenty itp.

    II. Kryteria oceny:
    • Poprawność językowa (1 –10 pkt)
    • Jakość wykonania pod względem czystości dźwięków, rytmiki oraz akompaniament własny (1 – 10 pkt)
    • Poziom trudności (1 – 5 pkt)
    • Wrażenie artystyczne (1 – 5 pkt)

    III. Ocena i nagrody:
    • Jury przyznaje miejsca od I do III w każdej z kategorii.
    • Zwycięzcy pierwszych trzech miejsc otrzymują nagrody rzeczowe.
    • Każdy zespół otrzyma dyplom uczestnictwa.

    IV. Postanowienia końcowe:
    • Koszty delegacji i uczestnictwa w konkursie pokrywają instytucje delegujące uczniów/uczestników.
    • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do podejmowania w razie konieczności decyzji niezawartych w regulaminie w dniu ogłoszenia konkursu oraz do interpretowania postanowień w nim zawartych.
    • Uczestnicy konkursu zgłaszający chęć udziału w konkursie oraz ich opiekunowie akceptują powyższe postanowienia regulaminu, wyrażają jednocześnie zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych, a także zdjęć w celach promocyjnych Szkoły Podstawowej im. Św. O. Stanisława Papczyńskiego w Podegrodziu. Uczestnicy i opiekunowie przyjmują także do wiadomości fakt, że informacje te mogą pojawić się na stronie internetowej szkoły organizującej konkurs, na stronie internetowej Urzędu Gminy Podegrodzie i Gminnego Ośrodka Kultury w Podegrodziu oraz w lokalnych mediach.

Nauczyciele odpowiedzialni za organizację konkursu: Grzegorz Krawczyk, Joanna Neznal, Maria Owsiak, Monika Weremczuk


PRZEWIDZIANO ATRAKCYJNE NAGRODY
ZAPRASZAMY!!!

 

Pliki do pobrania

regulamin 190.88 KB
38496